wijzijnfietsen.reismee.nl

Chiang Mai

Nadat we een goeie vlucht hadden gehad en om 11.00 uur op woensdag de 2e in Chiang Mai arriveerde heeft een taxi ons afgzet in het Chiang Mai Gate hotel, de fietsen tussen de stoelen en er bovenop maar dat ging prima. Het hotel is oké met een lekker zwembadje om 's midags wat te relaxen, gister en vandaag door de oude stad en de omgeving daarom heen gewandeld.

Nu zit ik dus te wifi-en ( nieuw werkwoord) aan het zwembad (in de winter), wie heeft het!

Uiteraard een tempel bezocht want die zijn niet te missen!, op bijna elke hoek staat er wel 1, groot of klein, daaromheen veel monniken. Gisteren in het vliegtuig naar Chiang Mai zaten we op een rij van 3, ik zat in het midden maar een monnik die ook op onze rij zat, vroeg of johan en ik wilde ruilen, hij mocht namelijk niet naast een vrouw zitten. Zat ik in ieder geval weer bij het raampje

Het leven speelt zich hier echt op straat af, zoals we al gehoord hadden. Allerlei soorten winkels enbedrijfjes door elkaar heen, ongeacht de lucht van eten of de olie van brommers, waar er hier echt heel veelvan zijn, dus ook zoveel zaakjes. Gisteravond lekker gegeten, was behoorlijk spicy, we dachten dat we ergens nootjes over heen strooiden maar waren toch pepers, meteen van geleerd, want ze verkochten daar geen dranken dus werd gewoon doorzweten, voor zoveel zweet moeten we nog behoorlijk fietsen.

Tongue out

Het plaatsen van de foto's lukt nog niet dus die komen er aan hoor!

Ina

Dag lieve Gerda en Johan, zo het eerste verhaal zit er in. wij willen jullie nog ff een hele leuke en leerzame (pepers) vakantie toewensen dikke kus en succes Theo en Ina

Ilse

Hee Gerda, wordt je als sterke geslacht zo aan de kant geschoven! Pfft... :-) Maar gelukkig was het een upgrade, haha!
Klinkt heel goed tot nu toe, mooie foto's ook!

Liefs, Ilse

Ed

He fietstijgers,

Willen jullie niet meer van die toko-foto's sturen, daar krijg ik alleen maar trek van(zonder nootjes!!)

Goed te horen dat jullie reis voorspoedig is verlopen, en leuk verhaal van die geloofjurk! Enne kennelijk is dat wifi-en makkleijker dan gedacht, ideaal toch?

Mooie foto's, en waar gaat de reis naar toe vanaf Chiang Mai???

Have fun, groetjes ED

Petra

Lieve Ger en Jo, leuk om te lezen wat wij ook hebben ervaren!! En gelukkig dat alles is goed gegaan, dat met die monnik kan je misschien nog wel eens proberen.X

ton en hannie

Hallo Johan en Gerda,goed om te horen datjullie een goeie reis hebben gehad.
Wat een indrukken doe je op met al die geuren en kleuren in dit land, het is niet zo hecties als Bankok maar van de Langereis naar Chiang Mai is weleen hele overgang.
Wat Prha Singh zijn wij ook geweest wat een mooie tempel.Heet eten went, wij blijven jullie volgen groetjes