wijzijnfietsen.reismee.nl

laatste voorbereidingen

Over een week vliegen we naar Chiang Mai, volgens de nieuwsberichten is het daar een stuk droger dan in Bangkok waar op dit moment het water op 20 km genaderd is. Maar goed dat is ff afwachten dus, we blijven eerst een paar dagen in Chiang Mai dus voordat wij gaan fietsen zijn we al weer 1,5 week verder.

Deze week gebruiken we om alles een beetje voor te bereiden, Johan is de fietsen aan het verpakken en ik ben het huis aan het schoonmaken. Verschil moet er zijn, maar voorlopig is hetde laatste keeren na 4 maanden zal er wel weer nieuwestof liggen!!

Vandaag hebben we de tassen ingepakt en alles gewogen, met de fiets meegerekend is 30 kg toch niet zoveel, als je bedenkt dat we toch aardig wat reisboekjes en kaarten mee hebben en natuurlijk het nodige gereedschap en reservematerialen. Gelukkig kunnen we nog wat handbagage meenemen, hierin gaan dande meest zwaardere spullen, maar ja een tang en zo zijn ze bij de douane waarschijnlijk niet zo blij

Yell
mee dus hetgereedschap kan daar niet in, we moeten dus nog wel even passen en meten voordat we alles mee kunnen nemen.

Ed

Hoi Gerda en Johan,

De laatste loodjes en dan gaat jullie geweldige reis beginnen! Heel veel succes en vooral genieten de komende 4 maanden! Ben best wel een beetje jaloers maar vind het tegelijk super gaaf dat jullie dit gaan doen, onvergetelijke indrukken, mooie kleurrijke landschapkiekjes, culturen, mensen en dieren, geweldig lijkt me dat!
Femke, Jimmy en ik zelf willen jullie dan ook een hele goede reis toewensen, en we gaan jullie zeker volgen via de weblog! Take care, knuffeltje voor beiden en geniet met volle teugen!!!!!!! Ed

Frank

Hoi Gerda en Johan,
Leuk om jullie zo te kunnen volgen. De site staat bij mijn favorieten en ik ga jullie in de gaten houden!!
Trouwens wel bekende dozen waar de fietsen in gaan........Suriname.......roept weer herinneringen op.
Heel veel plezier en pas goed op jullie zelf.

Mehdi

Hoi Gerda en Johannes,
Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ervan.
Ik blijf jullie volgen.

Groetjes,
Mehdi

Mike en Esther

Hai Gerda en Johan, wat een gave reis hebben jullie voor de boeg. We zijn natuurlijk regelmatig op de hoogte gehouden van jullie vorderingen, maar nu is het bijna zover. Heel veel plezier daar en een goede reis! Groeten Esther en Mike

Marcel en Linda

Morgen start de reis. Op de (water) fiets door Azië. Wij wensen jullie heel veel plezier en mooie voorspoedige maanden. Wij zijn benieuwd naar de foto's en verhalen op jullie weglog.
Groetjes, Linda en Marcel

Ilse

Hee lieve Gerda en Johan,

Morgen is De Dag!
Fijne reis naar Chiang Mai toe en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Azië! Ik kijk uit naar alle mooie verhalen en reis zo een beetje met jullie mee! :-)

Groetjes, Ilse